U trećoj po redu LAB vikend listi, pored vrlo kvalitetne knjige donosim vam i malo osvježenje, dva vrlo zanimljiva članka o korisničkom iskustvu i actionable dizajnu, ovo je samo najava da uskoro možete očekivati mnogo više autorskog sadržaja namjenjenog dizajnerskoj zajednici. Knjiga za ovu sedmicu je:
Mada je termin Web 2.0 već odavno postao neka vrsta klišeja, mnogima je još uvijek ostalo nejasno šta to on uopšte predstavlja, i to ne samo običnim korisnicima nego i mnogim koji su bili direktno uključeni u njegov razvoj. Moram priznati da kada sam početkom godine odlučio da se ponovo nakon više godina pauze vratim u Web vode, prva knjiga koju sam uzeo je bila Web 2.0: A Strategy Guide koju vam ovom prilikom preporučujem. Nemojte da vas ego zavara pa da kažete da vi sigurno znate šta je to Web 2.0 i koje su to njegove koristi i mane, tema knjige nije uprošćavanje stvarnosti koja se zove Web 2.0, nego vrlo precizna i praktičnim primjerima potkrijepljena definicija sastavnih dijelova onoga što zovemo Web 2.0, sa vrlo jasnim objašnjenjima kako ih primjeniti u vašim projektima, za vašu korist. Još uvijek vrlo aktuelna knjiga koja će vam pomoći da Web sagledate sa sociološkog i ekonomskog aspekta i siguran sam da ćete nakon čitanja Web vidjeti u jednom potpuno novom svjetlu.
Članci za ovu sedmicu bave se kao što sam već spomenuo, korisničkim iskustvom i actionable dizajnom. Nebitno da li sebe smatrate dizajnerom ili ne, ukoliko se na bilo koji način bavite webom preporučujem da makar pogledate o čemu se radi, jer u podlozi leži vrlo važan psihološki koncept koji može napraviti razliku između prosječnog (ili propalog) i sjajnog sajta. Članci su Call to Action Buttons: Examples and Best Practices i Good Call-To-Action Buttons. Želim vam ugodan i produktivan vikend.