Svi znamo da je Facebook postao ogroman, ali je vrlo lako izgubiti iz vida šta stvarno znači broj od 250 miliona korisnika. Buzzpoint, kompanija za marketing društvenih medija sa sjedištem u Los Angelesu, sastavila je impresivnu vizualizaciju koja dočarava koliko je tačno Facebook narastao. Procijenili su sadašnju i bivšu statistiku korištenja Facebooka koristeći dostupne podatke i sastavili više grafikona koji prate dešavanja tokom prošle tri godine. Rastavili smo sliku (koja je prilično masivna) u par dijelova ispod, a cijelu stvar možete skinuti ovdje.
Između niza ostalih interesantnih detalja: od 15. Jula 2009, Facebook je imao 250 miliona aktivnih korisnika, što bi ga učinilo četvrtom najvećom državom u svijetu. Dva najveća učesnika u Facebookovom saobraćaju su SAD (velikom većinom), Ujedinjeno Kraljevstvo, ali na trećem mjestu je Turska, koja čak nije imala ni lokliziranu verziju do prošle godine.
Kada korisnike Facebooka izrazimo kao postotak populacije, manje države kao što je Island i Norveška prednjače, gdje svaka ima udio veći od 40% korisnika Facebooka u ukupnoj populaciji. Od većih država, Kanada je na vrhu, sa oko 34,37% korisnika od njenih 34 miliona državljana.
Za više interesantnih detalja, obratite pažnju na CheckFacebook, gdje možete pronaći mnoštvo najaktuelnijih podataka.
(TechCrunch)